sEleSai

syukur...alhamdulillah  akhirnya..siap juga assingment saya untuk subjek
 "Pengajian Am
"
perhhh!! boleh tahan banyaknya saya menaip & banyaknya nak kena print
saya mengambil masa tuk siapkan keja itu dalam masa 2 minggu lebih...mesti kata
 "asal lama sangat ambil masa nak siapkan!"

hal ini kerana,nota yang perlu kami siapkan sepanjang cuti sekolah mempunyai 3 tajuk!
"alah.....3 tajuk sikit jer"<--- suara-suara diluar sana 

memang la..hanya 3 tajuk tapi dalam setiap tajuk uh boleh tahan panjangnya point yang penting.
saya lakukan setiap satu bab dalam masa 5 hari. 
wwoooww lamanyya sye amik masa untuk siapkan satu bab, tapi itu la hakikatnya..ehhe

tajuk yang diberi oleh cikgu kepada kami sepanjang cuti sekolah ini ialah 

Badan Perundangan
Sistem kehakiman
Suruhanjaya Pilihan Raya

ha...tu la tajuk-tajuknya,nampak hanya 3 tajuk,tapi setiap bab uh boleh tahan berjeler-jeler point nya,hehheh
TAPI!!! walaupun banyak kerja yang diberi,ianya buat kami jugak untuk hadapi STPM pada tahun hadapan (kejapnya masa berlalu!) 

setidak-tidaknya bukak juga buku walaupun terpaksa siapkannya tapi
secara tak langsung kita membaca ape yang akan diajar oleh cikgu pada tahun hadapan.

p/s: kepada kawan-kawan saya,siapkan kerja kalian yer....sikit je! buat sikit-sikit,lama-lama siap jugak..terutama kepada mereka-mereka ini :


Fateen Umairah & the geng 

 Amirul & the Geng..



p/s: lepas nie siapkan MUET !!!





Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...