Gelagat Boboi Tidur

sambungan dari Entry Ini

saya da janji pada kalian kan mahu update mengenai "Gelagat Boboi TiduR"
sebenarnya,banyak picture yang telah saya snap mengenai kucing kesayangan saya nie,tapi sebelum kita melihat gambar mengada-ngada beliau,saya mahu introduce sikit mengenai "kekasih saya" nie 

BIODATA


NAMA: BOBOI BOY
UMUR: 1 TAHUN 2 BULAN
SUKA BERMAIN: BENDA YANG BEGERAK & ROTAN & DENGAN mJ
MAKANAN KESUKAAN: IKAN ,AYAM,KEJU
TEMPAT TIDUR: DALAM BAKUL BAJU,DALAM KOTAK,ATAS BANTAL

Ha,itulah serba sedikit mengenai "kekasih ku".Jom kita lihat gambar dia pulak,















ha...comelkan budak seekor sorang nie,comel sesangat,kadang-kadang bila dia tak balik uh,saya pikir dia kena culik dengan orang lain.

okeylah,itu serba sedikit yang ingin saya kongsi pada kalian,maybe ada yang diluar sana yang  giler kan kucing boleh lah jenggah-jenggah kat blog saya nie ataupun nak berkongsi gambar-gambar kucing yang korang amik tu boleh kongsi-kongsi sama saya
sekian


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...