Gelagat MJ Tido...comell!!

sebenarnya,saya tak tahu nak buat apa pagi,tibeII terasa cam mahu menaip pula..oke,hari niesaya ingin becerita mengenai :

Gelagat MJ tidur><
"MJ tu siapa?kucing baru ker?tak pernah dengar pun" 
MJ tu sebenarnya ialah kucing datang,dia dilahirkan di area kawasan umah saya,dia ada pasangannya nama dia Citam . Di berikan nama Citam coz badan dia semuanya warna hitam & MJ tu pula singkatan MeowII junior.Mereka nie merupakan adik beradik,MJ selalu bermain dengan Citam,tapi Mereka dua ekor nie penakut cikit.Dia bila dengan orang yang dia tak kenal,memang dia akan lari,dengan saya pun dia takut.PelikII je mereka dua ekor ni kan 

Hari nie saya nak tunjuk kan pada korang gambar yang telah yang snap ketika MJ tido,bila tengok balik,memang kelakar,macamII gaya ada,jom kita tengok di bawah nie

 Nie mJ tido dalam besen


 Mj & Boboi tido bawah kerusi

 MJ dalam besen kecil...muatII je badan dia


 Secara dekat..comel gitu.hehe
 MJ bersama dengan anak buahnya..lupa da nama dia...dia tu da meninggal..coz sakit

 MJ dengan oren..oren pun da meninggal co sakit..terkena racun,orang buat.kesian mereka 


 comelkan cara MJ tido..macam manusia tido pun ada.hehhe


 nie Ctam ngan Boboi...mengatal betul yang sekor nie (jelez!!)

  MJ dengan Ctam.adik beradik...sama ibu len bapak.hahha

 MJ ketika tidur di bawah kerusi


itulah serba sedikit pic yang telah saya snap semasa dia tengah Tido di dalam rumah mahupun diluar rumah.

"saya sayang semua akan kucingII saya"
p/s:nantikan sambungan aksi kucingII comel tidur yang bertajuk "Gelagat Boboi Tidur"


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...