Jom Jumpa!!!

awak!jom kita jumpe nak tak??
oke..dengan muka selamba cik nur buatII.
dy nak jumpe sye ke,baru je kenal,tak sampai 1 hari .sebulan pun belum lagi satu jam pun tak lepas lagi.
TAPI........
da ajak saya keluar,katanya nak jumpa mau borakII
saya ajak chat je,tapi dia tak nak kata nak borakII kat luar.

Susah betul kalau da famous nie (perasaan lebih) hahahha
senangnya l hai lelaki zaman sekarang nie nak ajak jumpe,online jer,chat tak sampai satu jam,da ajak keluar
DAN
yang perempuan pulak pantang di ajak,nak aje ikut.tak kenal pun mahu ikut

tapi tidak bagi saya.kalau sekali pun ada orang ajak nak keluar borakII ke,minumII sebentar ke.boleh tapi dengan satu syarat lah,saya mesti mengenali orang itu dahulu.heh

p/s: oke kepada orang tu,,sory to say,,saya memang tak boleh nak keluar dengan kamu,sebab saya memang tak mengenali kamu,maybe kamu mengenali diri saya,tapi tidak bagi saya.sayua memang tak kenal kamu :) 


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...