Azam Saya:)


hye kawan-kawan :)
sudah dua minggu saya duduk di rumah sejak musim cuti sek bermula lagi iaitu pada akhir bulan November.
Agak bosan juga tak buat ape-ape,nak berjalan pun tak boleh
asyik hujan je,so duk umah je la lagi best sambil menyiapkan "assigmnt" yang semakin bertimbun
 


azam saya mase cuti sek nie cuma satu je..mahu siap kan semua homework yang diberikan oleh cikgu sebelum cuti sekolah (ingat kan tak ada homework boleh ulang kaji)hehe..

and yang paling penting sekali.mahu siapkan slide show bagi "kolokium" kami (btl tak ejaan nya.hehe)
yang bertajuk "MASALAH OBESITI DI KALANGAN REMAJA"
nampak macam senang,tapi susah juga..hehhe
TErima je la seadanya:)
Kerja nie dilakukan secara berkumpulan..
saya satu group dengan

*Hafiza & soo yin yin
* eng n saya:)
dan dibimbing oleh cg Aziz :)

semoga kerja kami nie berhasil..amin:)




Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...