Taktik Tak menjadi

Hari nie hari ketiga saya bersekolah di Smk Sri Mersing.
memang best sekolah kat situ,dapat kawan baru,pengalaman baru dan berkawan dengan orang baru
hari nie,hari jumaat penghulu segala hari,
pada hari nie juga di sekolah saya ada perjumpaan bagi semua rumahII sukan iaitu:
i) Rumah Jebat (rumah sukan saya)
ii) Rumah Tuah
iii)Rumah Kasturi
iv)Rumah _____ (tak igt la ape lagi satu)
biase lah baru masuk seolah tu,so tak berapa ingat sangat lah rumahII sukan nie,
oke,saya dapat rumah sukan JEBAT,tapi saya tukar rumah sukan Kasturi,tapi taktik yang sayan gunakan tak menjadi,Cikgu Nazmi dapat kesan yang kami ubah,sedihII.

Saya tak nak masuk Rumah sukan JEBAT hanya kerana "seorang nie" jer.Tapi cikgu tu berjaya kesan,mungkin taktik kami gunakan tu tak mengena agaknya,hahaha.
pada nama yang terlibat tu maaf kerana mempergunakan kalian (tak sengaja)

Dengan muka selamba deknya saya ge rumah Sukan JEBAT,malas nak kena marah lagi,salah sendiri nak buat cam mana. Merentas Desa akan dibuat pada 30 Januari,selepas raya cina.Tapi latihannya pada minggu depan hari isnin dan rabu pada pukul 5 petang 


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...