Kesakitan melanda

hye guys..lama sudah tak update blog nie
buzy sikit dengan aktiviti di sekolah.
hari nie saya banyak masa untuk update blog saya walaupun ada langau-langau yang mengacau tapi tetap nak menulis blog,hahha

kenapa tajuk blog kita tu >> kesakitan melanda<<

sejak akhir-akhir nie,saya sensitif tersangat-sangat,mudah nak berkecik hati,cemburu tak tentu pasal..apa kah sebab nya sebenarnya ya..tanya pada hati,hati tak mahu cakap so kena pikir sendiri =.=


wahai hatiku,kenapa dikau sakit,sensitif sangat-sangat nie
bermonolog sendirian..

 mungkin ada sesuatu yang buat kamu sakitkan wahai hatiku,tapi siapa..
mungkinkah "dia".tapi siapakah "dia" tu.
adakah dia penting buat kamu hingga kamu sendiri mahu disakiti<< suadah melalut

sebenarnya,saya bukan tak mahu tegur kamu,tapi saya tak nak sakitkan hati saya lagi
bila saya lihat profile kamu,saya cemburu baca ayat-ayat orang yang komen status kamu..
padahal tak ada pape pun,mungkin saya kena belajar untuk jauhi diri kamu buat sementara waktu,lagipun saya mahu fokus untuk belajar bagi exam stpm saya
so,jika saya tak bertegur sapa sama kamu,harap maafkan diri saya,walaupun hari-hari kita teserempak,tapi tak tegur pun,
sekarangpun saya kurangkan keluar hang out with my friend sebab ayah saya yang suruh.

dalam pada masa yang sama juga,saya kadang-kadang tersinggung dengan sesetengah orang yang hanya mahu memburuk-burukkan sayamahupun kkawan saya lain kepada orang lain,
ingat kawan-kawan,jika kita mengaibkan orang lain,nanti kita sendiri yang akan diaibkan<<betul ke ayat nie,hentam je

saya tak kisah apa pun yang kalian mahu cakapkan,tapi jika kalian tak puas hati ker,baik cakap sahaja terus terang,lagi baik daripada kalian mengumpat di belakang saya.
setiap orang tidak akan terlepas dari segala kesalahan,dan tak ada manusia yang perfect tanpa melakukan kesalahan,kamu semua pun ada membuat kesilapankan,so sama la macam saya. Selepas ini,saya mahu banyak mendiamkan diri,jika ada perkara yang orang lain mintak tolong baru saya bersuara ataupun lakukannya.

luahan ikhlas dari hati yang suci


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...