Bermula sesi persekolahan tahun 2012




seronoknya.esok pergi sekolah,jumpa kawan-kawan,cikgu.seronokII
 itulah perasaan saya sekarang nie,seronok nak mulakan sesi persekolahan bagi tahun 2012,dan tahun nie juga saya amik peperiksaan STPM (yang menentukan saya masuk ke U kelak) . Rasa baru sebentar masuk form 6 rendah,tupII da naik upper six pulak.hehehe

Nie kisah pagi tadi 3/1/2012
pagi tadi sebelum kembali ke sekolah pada esok hari kami ada gotong royong kelas sikit,kemasII kelas mana yang patut,susun meja,sapu sampah n macamII lagi kami buat.Kelas kami tahun nie kami ubah da,tak mau buat duduk duaII tapi mahu duduk dalam group,ha,masa nie lah kami boleh berbincang sesama sendiri,bercampur dengan semua orang bukan buat hal masingII.Tempat dudk pulak kami akan letak no. so saper dapat no tu dia akan duduk di meja itu,kalau nak tukar meja boleh,tapi tukar tempat dudk memang tak boleh,kami nak kami satu kelas bergabung,samaII belajar,baru lah ada semangat nak belajar sikit.hehhe
Jadual waktu,awalII da dapat.hehe,semangat nak belajar (nak exam lah katakan) 
Sekejap lagi nak kemas beg sekolah,gosok baju sekolah bermula harian saya sewaktu sekolah,seronokII

p/s:esok akan saya ceritakan apa yang berlaku di sekolah pada hari esoknya


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...