Maaf kawan..

petang-petang cam nie,cam-cam hal yang terjadi.salah satu nya yang nie

nie la kawan yang telah saya remove pagi tadi,dan dia msj at inbox saya

oke..saya mahu mohon maaf kepada orang tersebut,bukan niat saya nak remove kamu dari friend saya,tapi saya rasa,cukup sampai di sini sahaja kita berkawan.bukan mahu memutuskan persaudaraan,tapi buat masa nie,kita tak perlu berkawan lagi..
banyak perkara yang akan timbul dari perhubungan kawan kita ini,so harap kamu mengerti.

Perkara yang lepas tu,biarkan iaya berlalu,coz saya tahu banyak benda yang tak sepatutnya berlaku,tapi ianya berlaku,saya akui,tak semua manusia sempurna,kadangkala kita ada melakukan kesilapan tanpa kita sedari,dan  dari situ kita belajar dari kesilapan yang telah diperbuatnya.





Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...