Apa DosaKu

soalan:
apa perasaan korang,kalau setiap hari asyik kena ngajeng je, tulis sesuatu terutama di FB pun orang tu ajuk balik apa yang korang tulis??

JAWAPAN SAYA:kalaulah diri saya yang kena begitu biarkan je, apa yang dia nak cakap, sebab lama kelamaan dia akan berhenti juga,mulut manusia kan memang begitu, tak boleh lihat orang lain senang, ada je yang tak puas hati walaupun manusia tu ada segalanya sedangkan si dia nie tak ada apa pun.. Right 

dekat sekolah, hari-HARi saya kena dengan kawan-kawan termasuklah cikgu saya sendiri, 
tak sangka jugak, apa yang kita tulis dalam fb tu rupa-rupa nya boleh jadi kontrovesi sampai begitu sekali... tapi apa yang saya kisah, tu fb saya,suka hati lah saya nak tulis apa pun at wall tu, kalau da rasa menyemak ke, meluat ke, remove je saya dari senarai friend awok orang k..

yang sorang tu suka sangat ajuk balik apa yang saya tulis, tulis benda betul pun salah ke?? pelik sungguh.. tulis benda yang tak baik lagi la tak boleh kan, entah apa lah yang dapat memuaskan hati orang nie kan...

kadang kala tak tahan juga asyik ditertawa kan, di ejek.. sebab korang semua tak rasa dipermalukan, di tertawakan didepan orang, jaja cerita sana sini, tak penat ke??

*niat di hati nak block mereka bertiga tapi tak sampai hati pulak,tapi kalau dah lebihII sangat, sape boleh tahan kan, tahap kesabaran seseorang ada had nya.. Nie bukan marah,saja nak tulis ,kalau yang terasa tu bagus lah,len kali jangan buat lagi taw. 


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...