Doakan Saya Berjaya

27 HARI LAGI!!!!!!

apa yang 27 HARI lagi tu!!!
sebenarnya.........
27 hari lagi saya dan kawanII yang lain akan berjuang menghadapi STPM 2012 yang bakal menentu kan masa depan kami...

syukur alhamdulillah, semua nya da bersedia, cuma kena make up sikitII yang mana perlu di perbaiki kelemahan semasa percubaan yang lalu... 

saya nak bukti kan kepada keluarga saya, yang saya mampu lakukan yang terbaik demi mengubah kehidupan kami dan membukti kan kepada 2 orang kawan saya yang selalu melemahkan dan mematahkan semangat saya ketika saya mahu mencapai kejayaan... 
saya akan buktikan pada kamu berdua bahawa orang melayu juga boleh memperoleh kejayaan yang cemerlang!

Di kesempatan ini;

 saya ingin memohon maaf kepada rakanII kelas saya, jika sepanjang kita berkawan saya ada sakiti hati kalian ,minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.. walaupun kadang kala gurauan korang tu kasar dan tak kena pada tempat, tapi saya maaf kan.. ubahlah sikap kita dan nasib kita, kalau bukan kita yang nak ubah nasib kita siapa lagi yang nak ubah???
 saya juga mohon maaf kepada semua rakanII fb,twitter, blog jika saya ada buat silap , menulis hingga buat hati orang lain terguris harap di maafkan..

 Tidak lupa juga pada cikguII yang telah banyak mencurahkan ilmu kepada saya dan juga rakanII, saya minta ampun dan maaf jika saya ada silap kata mahu pun perbuatan saya yang menyakiti hati cikgu saya minta maaf.. Halal kan segala ilmu yang telah cikgu curahkan kepada saya dan doakan saya dan rakanII yang lain berjaya yeah cikgu :)



3.33 POINTER DALAM STPM :)


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...