My cousin sister's Marriage (Part 1)

Actually, kakak sepupu saya kahwin pada 7th December 2012 , Tapi baru hari ini saya upload gambar nya dalam blog saya, dari sehari ke sehari nak isi tapi berkesempatan, huhuhu..
Okey, jangan buang masa lagi, mari kita lihat gambar mereka, cantik sangat mereka berdua, Bagai pinang dibelah dua  

Matrimony 7 December   2012



* Barang Hantaran Belah Perempuan

* Barang Hantaran Di Sebalah pihak lelaki

* Ini lah akak sepupu saya 

*This was their family

* she  with parents

* Ini ah bakal suami akak sepupu saya

* menanti penuh debar , sebelum majlis akad nikah bermula

*Amin....

*Acara pembatalan air sembahyang, pengantin lelaki menyarung cincin ke jari isterinya 

* Pengantin perempuan menyarung cincin ke jari suaminya



* Mempelai bersama keluarga pihak perempuan

*Mempelai bersama keluarga pihak lelaki

* Family pihak penganti perempuan (Belah Bapa)

*Family belah pengantin perempuan (Sebelah Ibu)

* Family's Ami mahmod bersama mempelai

*Family Ami Aziz bersama mempelai

*Family Ami Jaafar bersama mempelai

*My Family & my Cousin bersama mempelai





Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...