Lawatan Sambil Belajar (ParT 4)

sambungan part 3
15 jun 2012

pagi tu saya lewat banun,pukul 6.30 pagi baru bangun.. nasib baik kami bertolak pulang lewat..dalam pukul 7.15 pagi.. tapi dikira lewat jugak la nak bersiap lagi kan,(maklumlah tidur lewat lagy)
tapi alhamdulillah walaupun kami lewat bangun,tapi kami siap awal jugak...hehhe

selepas siapII kami sarapan pagi di kafe Uitm Perlis,pagy tu saya makan kuih je,nak makan nasi goreng dy,pedas la sangat,pagiII mana boleh makan pedasII kan.hehhe
lepas siap bersarapan semua sekali,kami terus kan perjalanan kami iaitu ke destinasi terakhir sebelum pulang ke Mersing iaitu ke Pekan Rabu,tapi sayang seribu kali sayang,kami tak pergi pn ke Pekan Rabu Sebalik nya kami pergi ke Duti Free sempadan antara Thailand dan Malaysia..

kat sana saya banyak beli Coklat untuk family n kawan tak lupa pada orang yang tersayang.^^ nie gambar kami sementara tunggu kompleks Duti fREE bukak>>





dalam pukul 10.30 pagi kami meneruskan perjalanan kami pulang ke mersing,
perjalanan yang agak maemenatkan badan,sepanjang perjalanan saya banyak tidur,penat sesangat,dengan kaki yang sakit + tak cukup tidur= ???

syukur alhamdulillah tepat jam 12.30 tengah malam sampai jugak kami di mersing,sakit pinggang duduk lama sangat dalam bas tadi, tetapi,inilah pengalaman yang seronok dalam sepanjang saya bergelar pelajar Tingkatan 6 pada tahun nie,apa yang dirancang alhamdulillah berjalan dengan lancar sekali..

~SeLaMaT mAlAm~


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...