Jamuan Makan Malam Bersama dax 6RP1

hye kawanII,ary nie saya nak becerita apa yang berlaku pada jamuan makan malam bersama dax 6RP1
bagi mereka yang belum baca "sepetang Bersama Mereka"meh KLIK DISINI

Jom kita mulakan ceritanya..
alkisah , pada suatu malam iaitu pada 18.11.2011 telah berlaku satu event iaitu
"Jamuan Makan Malam Bersama PelajarII 6RP1" yang bertempat di Green House II
Memang meriah sekali pada malam itu,masingII tidak sabar untuk menjamu selera apa yang telah mereka order untuk di jamu pada malam itu.

Jamuan itu bermula pada pukul 8 malam sementara menanti temanII yang lain sampai,mereka yang telah sampai tu pun pergi ke meja yang telah disediakan oleh Tuan kedai itu bagi acara jamuan makan malam kami.
aDa yang sudah tidak tahan aroma makanan itu,tapi terpaksa menahan kerana mahu menunggu yang lain sampai (orang tu saya la.hehhe)

Setelah semuanya sampai,kami pun menjamu selera sambil berborakII .
pada malam  tu saya order:

 Nasi Goreng Ikan masin

 Fresh Oren

 Kangkung Goreng Belacan
Itulah apa yang saya order pada malam itu,semua yang saya order merupakan salah satu makanan kesukaan saya.Tanpa berlengah lagi meh kita tengok picture yang telah kami ambil semasa jamuan makan malam tersebut













amekkk...posing sana sini kami semua,heheh
comel-comel belaka (habis perasaan nanti semua)


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...