KeNaNgAn SeWAktu SeKolaH:)

hari ini bosan tak tahu mahu buat ape...tiba-tiba ase mau menulis di blog nie pulak hehe..
Sejak kebelakangan nie,saya selalu teringat pada kenangan sewaktu saya sekolah (Smk Mersing) bersama dengan kawan-kawan sye, dax-dax kelas 5 Best dan cam-cam lagi kenangan sye di sana...Saya bersekolah di SMK mersing sejak dari umur saya 13 tahun lagi.mase uh saya baru pindah dari pulau tioman ke mersing.mula-mula masuk uh memang tak ada kawan sangat..tapi lama-kelamaan sye suda pun memperolehi kawan..hehhe
kawan pertama yang saya paling rapat semasa saya di tingkatan 1 hingga 3 ialah:

~Nie lah kawan yang sama-sama masa saya form 1 hingga form3~
~Norazie azwa nama dy~
~skang nie dy bekerja di KFC~

~yahh...yang baju purple uh la Nurul Wahidah~
~Dy nie la kawan sye sejak form 2 sampai la sekarang nie~
~Cuma kami tak sama sekolah lagi bila kami ditawarkan di form6~

~Yang nie nama nya Norasyafikah~
~kami berkawan sejak form 3~
~Skang nie dy belajar di matrik Tangkak~

~Let's me introduce kepada kalian mereka satu persatu~
~dari kiri :sofia izwa,faszewani,me,wanzanariah & nur fatihah~
~Sofia & wani saya kenal sejak dari Form 2 Bestri~
~Fatihah.tak sangka jumpa balik dengan dia masa form 4.dia saya kenal sejak dibangku sekolah rendah lagi~

Tu serba sedikit mengenai kawan-kawan sye semasa belajar di Smk Mersing..
seterusnya,jom kita lihat gambar-gambar yang bakal sye titipkan sepanjang saya berada di Smk mersing.. :)

~Nie Sewaktu sye Form 4~

~Nie masa kami ada pertandingan bahasa inggeristentang tajuk yang diberikan.~
~masa nie group kami buat tajuk "kisah dongeng"~
~Yang pegang stiker puteriII tu saya,sebelah saya my best frens wahidah,sebelah dia tu pulak nap~
~Yang berdiri sekali tu iQa~

~Oke mereka nie la dax laki kelas saya sewaktu form 4~
~Yang duduk tu,ustaz yang mengajar kelas kami pendidikan islam:Ustaz Rahim~
~kiri:Hafis,zharif,farid,faiQ n nikman~
~masa nie wafi tak datang,so pic dy tiada~

~sewaktu jamuan akhir tahun form 4~

~dax perempuan 4 best~

~Yang nie nap & wahidah~
~nap nie walaupun ganasII dia,tapi dia nie seorang yang lembut~

~ dax Fatin & Nap~
~Mereka berdua nie cam belangkas,ke mana pegi,mesti berdua~

~syafiQah & Nikman~
~senyum bahagia~

~saya & shera~
~dalam bas nak pegi ke stadium~

~nie masa form 3 ~
~muka masih keanak-anakan lagi.~
~ada program teknik menjawab PMR di ILP~

~Ini rakanII saya sewaktu mengikuti program tu~

~muka saya memang muka budax tak matang.haha~
~saya bersama syafikah :)~

~Time jamuan Pengawas~

~oke senyum sikit kambing.hehhe~
~nie projek sivik masa kami form 5~
~kumpulan saya buat tajuk tentang "USAHAWAN"~


~sofia,me & zana~

~saya(poyo habis),iQa & yana~

~sekawan di La Bella Resort~
~banyak kenangan di situ yang tercipta~

~nie kawan sya wahidah~

~saya dan rakanII sewaktu jamuan menyambut bulan ramadhan~


~nie lah daxII kelas saya~
~rindu sangat pada kalian~
~ada jodoh kita berjumpa lagi~

~nie semasa hari graduasi sekolah kami yang pertama~

~kenangan yang tak bisa ku lupa.~
~hari graduasi kami bersama "ibu angkat" kami pn yusnih~

itulah serba sedikit apa yang sempat saya titipkan kepada kalian,nak masuk kan semua,memang jenuh,penuh satu blog nanti.hehe.apaII pun,apa yang yang lalui semasa di sekolah tercinta saya,akan terpahat dalam ingatan saya,walaupun sekarang saya bersekolah di sekolah yang lain,tapi kenangan di sekolah lama tak akan dilupakan.

kepada kawanII saya,semoga kalian berjaya dalam apa sahaja yang kalian amik,belajar bersungguh-sungguh semoga apa yang kalian impikan akan terlaksana.insyallah.Kepada guruII yang telah mengajar saya sejak dari Form 1 hingga Form 5,saya ucapkan ribuan terima kasih,apa yang telah cikgu taburkan kepada saya dan kawanII yang lain,akan digunakan sebaik mungkin,budi mu tak terbalas cikgu..Terima kasih ..
kepada wahidah,thanx jadi kawan yang paling terbaik sekali dalam hidup saya,saya mohon ampun maaf sekiranya sepanjang kita berkawan,ada terkasar bahasa ke,buat kamu tersinggung ker,sorry sangatII,,love u so much!!
Kepada syafikah: thanx jadi kawan saya,walaupun kadangII kita selalu tak sependapat,tapi happy kawan dengan kamu,kamu tak kedekut ilmu,berkongsi dengan siapa saja yang memerlukan.thanx a lot.and sorry sepanjang kita jadi kawan saya ada buat kamu kecil hati..sorry sesangat. :) 
kepada sofia,wani,zana n t-ha: thanx jadi kawan saya,syukur dapat kenal dengan kamu semua.insyallah jika ada jodoh,harapII kita ditempatkan di satu U yang sama,bilik yang sama,insyallah :)
p/s: thanx juga kepada kawan-kawan yang lain,jadi kawan saya selama kita berkenal nie,thanx a lot :)


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...