~Maafkan aQ~

hari nie aQ rasa teramat lah sedih,ntah kenapa..aQ asyik teringatkan dy??? sedangkan dy tu da ada org len da..terasa diriku nie bodoh sgt sehingga tidak dapat bezakan nya.tapi kenangan dengan dy yang membuat kan aQ tak boleh nak lupakan dy. dy seakan-akan memberi aQ semangat,selepas itu hilang begitu sahaja.

aQ tidak ske perasaan begini.sebab perasaan begini yang membuat aQ sakit..TIDAK!! aQ harus melupakan kan nya,dan dengan itu,aQ membuat satu keptusan yg aQ kira amat la bodoh dengan "remove" dy. betul ke cara aQ tu nak lupakan dy dgn remove dy.tah lah,aQ pn tak pasti..aQ binggung dengan perasaan aQ sendiri.


aQ harus buang perasaan ini:(

Ya Allah..
Jika aku jatuh cinta..
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu..
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu…
Ya Muhaimin..
Jika aku jatuh hati..
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu..
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...
Ya Rabbana...

Jika aku jatuh hati..
Jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu..
Ya Rabbul Izzati..

Jika aku rindu..
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan Mu..
Ya Allah...

Jika aku menikmati cinta kekasihMu..
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu..
Ya Allah..

Jika aku jatuh hati pada kekasihMu..
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu...
Ya Allah..

Jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu..
Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu...
Amin


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...