10 HARI!!

10 HARI...10 HARI LAGI!!!!!
Adiku dari kulim nak balik, yeppy..
ada jugak member nak gaduh, kawan nak ajak berjalan ke mana-mana, sorang-sorang kat rumah terasa bosan, nak harap kan adik lelaki, 
terima kasih aje la... sibuk ..

nak jalan ke mana-mana pun tak dapat, abah buzy dengan kerja nya, mahu tak mahu, duduk rumah mengahadap lappy aje la, peace.. 

Mahu hang out dengan kawan-kawan yang lain, kena tunggu semua ada, baru best keluar reramai.. Nak main sama kucing pun da tak berapa best, sebab semua kucing yang ku sayang n manja da diberi ke orang, yang tinggal hanya kucing yang takut dengan ku.. tak best nak manja-manja dengan kucing yang takut ini, silap-silap tangan ku jadi mangsa cakaran mereka..

sudahnya, hobi ku hanya update di blog ini sahaja, blog ni lah medan luahan hatiku.. boleh luahan kan apa sahaja dengan menulis, kerna menulis itu mampu membuatkan kita happy bila membacanya kembali..



Satu lagi,semenjak kepulangan ku di mERSING, NO yang tak dikenali seringkali naik, no yang sama juga ganggu ku waktu di sarawak dulu, aisshhh, tak faham betul la.. siapalah orangnya tu, tak faham-faham agak nya kalau orang da tak nak angkat tu, call jugak.. idea jahat da mula datang ni, sekali lagi dia call, ku akan angkat, tapi biar dia bercakap dengan krik..krik.. hehhe

begitu ja caranya, supaya dia tak kacau lagi.. sebelum nak buat, ku mohon maaf pada no tersebut kerna ku telah membuang kredit anda begitu sahaja, maaf.. 


p/s: sakit itu merupakan  kifarah bagi dosa-dosa kita, Allah..


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...