Wish Me luck !

selamat pagi semua, bangun-bangun da cerah ni.
dulu kalau dekat semenanjung pukul 6.30 pagi tu masih gelap lagi, tetapi sejak belajar di sarawak ni 6.30 pagi tu da cerah umpama pukul 8 di semenanjung.So kena biasa kan diri dengan persekitaran baru.

Baiklah, lebih kurang seminggu lebih je lagi cuti mid term bagi semester 1 2013/2014akan bermula .INI bererti, sebelum cuti akan ada EXAM MID-TERM!!
Yang bestnya (BEST KE?),Hari ini saya akan bermulanya EXAM MARKETING, Ting Tong!
 hopefully saya dapat menjawab soalan yang di beri dengan hati yang tenang dan menjawab dengan penuh kesungguhan (Tak Mo jawab Men-men ye!)

selepas itu, 30.october.2013 EXAM BUSINESS COMMUNICATION
Ingatkan semua subjek amik sebelum cuti Mid-Term tetapi jangkaan ku meleset sama sekali kerana ada dua subjek yang akan di ambil selepas cuti Mid-term . Subjek itu adalah MANAGEMENT & PRINCIPLE OF ECONOMIC !!

BUT, thinks positive!
mungkin 2 subjek tu saya dapat score (insyaallah) sebabnya, banyak masa yang diberi untuk kita study, so gunakan lah masa yang diberi dengan sebaiknya

AKHIR kata,saya memohon agar Kawan-kawan semua dapat mendoakan saya dan rakan-rakan seperjuangan menjawab soalan nanti dengan jayanya ye, amiin :)

P/S: tERIMA Kasih kerana sudi membacanya! Nanti lepas baca komen tau :)


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

1 Pengkomen Terhebat:

Anonymous said...

Salam Unimasku sayng..hahaha...btw Gudluck...hhahah...study smart not study hard...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...