Jangan Mudah Berharap

Rindu nya nak update blog nie! da bersarang pun blog nie, sebab da lama tak update, hehhe
okey, saya nak cerita sedikit perkembangan saya, 

alhamdulillah, sekarang nie saya di sarawak bagi melanjutkan pelajaran saya, best belajar di sini, dapat jumpa ramai kawan baru dari pelbagai bangsa, agama. 
selain tu, sarawak nie tempat yang best tuk mereka yang nak pergi bercuti, insyaallah, jika ada kelapangan waktu, saya dengan roomate nak menjelajah area sarawak nie, shopping je la kami di sini !

Berbalik pada tajuk entry kali nie "Jangan Mudah Berharap" !
Berharap kepada siapa pulak la saya nie kan !

sebenarnya, saya tak tahu nak luahkan kepada siapa apa yang saya rasa pada "someone" nie, di sebabkan itu, saya menyimpan rahsia BESAR itu seorang diri, hahha kelakar je ayat nie, Whatever-lah

Kadang-kadang saya tertanya-tanya jugak kenapa lah saya nie suka kan dia walhal kami baru kenal je pun msj setakat dua tiga kerat tu je pun, tapi itu pun boleh sangkut, nie lagi parak..

TAPI, saya tak mahu terlalu berharap, sebab nanti saya tak dapat nak fokus pada pelajaran pulak susah nanti.. Biarlah saya sendiri yang tahu apa yang saya rasa, lagi pun, si dia nie pun suka kan orang lain.. sebab tu la saya tak mahu terlalu berharap.. Biarlah saya melihatnya dari jauh, ceh wah ayat bukan main lagi

p/s: Cinta membuatkan manusia menjadi buta


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...