Mencari Pekerjaan

sudah dua minggu saya mencari kerja bersama dengan kawan saya, tapi sehingga ke hari ini, masih belum memperoleh kerja..
mungkin belum rezeki saya untuk memperoleh kerja..

kadangII terbit di hati semangat ingin bekerja, tapi apa kan daya, peluang rezei tu belum terbuka kepada saya, saya akan mencuba sehingga memperoleh kerja, gaji saya tak berapa kisah, asalkan berbaloi usaha dan tenaga yang saya hasilkannya..

saya masih menunggu jawapan dari tempatII yang saya cari kerja, jika dalam masa seminggu ini tidak ada apaII, saya ingin mencuba cari kerja di luar daerah Mersing, mana tahu rezeki saya di sana.. Insya-Allah, semoga Allah permudahkan segala urusan saya..

kepada kawanII yang membaca blog nie, kalau ada kerja kosong, helloII lah kat saya yer :) sama ada melalui blog nie atau di FB saya
mengharap bebonar nak kerja.. bukan apa mahu menambah pendapatan sampingan aje :)


p/s:maaf kalau blog nie tak berapa nak menarik entry nya, :)


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...