Anak Notty II


Sambungan ...
sesiapa yang belum baca entry saya pada sebelumnya boleh la



saya tak nak membebel lelama..penat nak taip..kita tengok gambar  yang telah saya rakam dalam masa seminggu nie...
Harap kalian terhibur ><

mak dia tengah menyusukan anaknya ><
hai...comelkan saya><
hai..saya putera..bukan putera sultan tu taw><
saya nak posing sat><
tolong saya...tak sampailah><
satu..sua..tiga...klik><
saya nak panjat...><
eh..kenapa tu><
waktu untuk rehat...
tu la saya..putera..

ha..comelkan kucing-kucing tu...
tapi satu je tak tahan dengan mereka nie,kalau dilepaskan dari sangkarnya diorang kencing merata-rata...
bile da kencing uh dia main pulak air kencingnya tu..pening-pening..

tapi bila nampak mak dia saya tarik mak dia suh jilat balik air kencing anak-anak dia tu,dia jilat...bukan kotor pun,air susu maknya jugak :)


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...