Alhamdulillah



Alhamdulillah
tamat sudah exam untuk ujian selaras pertama yang telah bermula pada 5-8 mac.2012
walaupun nie hanya sekadar ujian tapi ia menguji tahap kefahaman kita sewaktu guru mengajar di kelas...

syukur alhamdulillah saya tidak meniru dengan meletak kan nota kaki di bawah meja
kali nie saya mahu usaha sendiri.
Walaupun kadangkala terlintas di fikiran nak buat begitu,tapi akal waras saya menegah 
akhirnya saya tak buat begitu...

pada hari berikutnya iaitu hari jumaat 9/3/2012 merupakan hari terakhir bersekolah kerana semua pelajar n guru-guru akan bercuti...



ucapan:
Selamat bercuti kawan-kawan,cuti...cuti juga homework jangan lupa siapkan
tapi pada hari tu memang ramai tak datang terutamanya budak lelaki melayu 6AP1 terus tak datang,buat cuti halal masing-masing.hahha
hari tu bosan la juga sebab ramai cikgu yang tak masuk may be ada kerja,kami apa lagi fikirkan bagaimana nak hias kelas kami tu,walaupun tak secatik mana-mana kelas janji kami selesa dengan keadaan kelas kami itu
 

Insyallah kelas kami dalam proses penambahbaikan,jom kawan-kawan sama-sama kita berusaha untuk mencantik kan kelas kita 


Kelas idaman saya 







Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...