Eid Mubarak

"Selamat Hari Raya AidilFitri, Maaf Zahir Batin"

buat semua yang mengenali diri ini, dikesempatan ini juga saya ingin memohon maaf jika selama perkenalan kita saya ada terkasar bahasa, menyinggung perasaan kalian, mohon dimaafkan.
Salam Kosong_kosong dari saya


Tahun ni,Alhamdulillah, saya dapat beraya belah mak saya di kuala Lumpur, dapat jumpa semua cousin n saudara_mara belah my mum. seronok sangat, ada yang tak pernah ketemu, tapi Alhamdulillah raya tahun nie dapat jumpa semua .

Cucu_cucu tok salmah


My mum side

First day raya

sister, cicik Anne n me 

Saudara mara n cousin mum side, tapi ada yang tak de lagy nie. Da balik ke kampung masing_masing.



Seronok sangat raya kali ini, tapi dalam keseronokan itu, hati ku terasa kosong, sebab orang yang ku suka dalam diam dan impikan selama nie, bukanlah menyukai diri ini, walaupun dia tak katakn, tapi dari caranya saya tahu, it's okey awak, saya rela menjauhi dari saya yang sakit dikemudian hari. Saya tak sanggup untuk tersakiti untuk kedua kalinya,Cukuplah sebelum-belumnya Mungkin tiada Jodoh kita..
Janganlah serik mengenali diri ini, sebab saya tahu diri ini banyak kelemahannya, saya mencari "mereka" yang boleh menerima kelemahan diri saya, bukan yang tahu menghukum sahaja!


"Selamat Hari Raya "


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...